Hoe werkt de bestelpagina voor het kopen van een kleedje?
Om iedereen de kans te geven rustig een kleedje uit te zoeken, hanteren we een wachtrij voordat je toegang krijgt tot de verkooppagina. Zodra je wordt toegelaten, heb je alle tijd om een keuze te maken uit de beschikbare kleedjes.
Ben je ingelogd, maar blijf je langere tijd inactief (bijvoorbeeld omdat je even wegloopt van je computer), dan word je automatisch uitgelogd na ongeveer 15 minuten.
We monitoren continu het aantal bezoekers, dus de exacte wachttijd en het aantal toegelaten personen kunnen variëren. Meestal zijn er tussen de 10 en 15 mensen tegelijk op de verkooppagina.
Als ik een kleedje in mijn winkelmandje heb gekocht, blijft hij dan voor een aantal minuten voor mij gereserveerd?
Ja, je hebt een beperkte tijd om je reservering af te ronden zodra het in je winkelmandje zit (ongeveer 10 minuten). Je ziet de resterende tijd aflopen.
We houden het aantal reserveringen nauwkeurig in de gaten, dus de exacte tijd kan iets variëren.
Kan het zijn dat een kleedje voor mijn neus wordt weggekaapt?
Zodra je een reservering maakt, blijft het kleedje 10 minuten voor jou gereserveerd. Dit geeft je de tijd om af te rekenen of een extra kleedje toe te voegen.
Let op: als iemand anders hetzelfde kleedje bekijkt en ook wil reserveren, gaat het naar degene die als eerste de reservering voltooit.
Word je verwijderd uit de wachtrij wanneer je scherm in slaapstand gaat?
Ja, na 15 minuten inactiviteit word je uit de wachtrij verwijderd. Om een kleedje te kunnen kopen, moet je dan opnieuw de pagina bezoeken. Blijf daarom actief achter je computer om te voorkomen dat je je plek in de wachtrij verliest.
Wat gebeurt er bij een mislukte betaling?
Helaas komt je reservering voor het kleedje dan te vervallen. Je kunt opnieuw de wachtrij betreden op de website, maar houd er rekening mee dit kleedje intussen mogelijk al is verkocht. Je kunt dan opnieuw kiezen uit de beschikbare kleedjes.
Hoe zorg ik ervoor dat de twee kleedjes die ik koop, naast elkaar liggen?
Zodra de inschrijving opent op 5 april om 10.00 uur, kom je in een wachtrij. Als je aan de beurt bent, kun je rustig uitzoeken welke plek je wilt. Als je twee kleedjes naast elkaar wil, dan kies je twee beschikbare plekken naast elkaar.
Wordt je uit de wachtrij verwijderd wanneer je scherm in slaapstand gaat?
Helaas is je reservering voor het kleedje komen te vervallen. Je kunt opnieuw de wachtrij betreden op de website, maar houd er rekening mee dat het kleedje intussen mogelijk al is verkocht.
Ik heb de verkeerde plekken gekocht, kan ik deze omruilen?
Wellicht zijn er plekken nog niet verkocht, waardoor omruilen mogelijk is. Neem voor dit soort vragen even contact op met de organisatie via [email protected]
Ik wil naast tweedehandsspullen ook mijn eigen creatie of blikjes drinken verkopen. Mag dat?
Nee, het is niet toegestaan om nieuwe goederen, levensmiddelen en drank te verkopen. Dit komt omdat deze producten worden gezien als commerciële verkoop. En hier gelden tijdens Koningsdag andere regels voor. Indien je levensmiddelen wil verkopen moet er een andere verkoopvergunning worden aangevraagd bij de organisatie. De gemeente en de organisatie kunnen hierop handhaven.
De plekken die ik wilde kopen zijn uitverkocht. En nu?
Helaas, één van je mede-verkopers had meer geluk. Je bent altijd welkom op een ander plekje.
Mag iemand anders mijn vergunning overnemen?
Zeker, zolang diegene de originele vergunning (die je op 12 april in ACEC moet ophalen) op Koningsdag maar bij zich heeft.
Ik zit in een rolstoel en wil graag een kleedje kopen die toegankelijk voor mij is. Kan dat?
Neem even contact op met de organisatie via [email protected]. Niet alle plekken zijn toegankelijk voor een rolstoel.
Ik ben mijn originele verkoopvergunning kwijt. Wat kan ik doen?
Stuur even een mailtje met je betalingsbewijs naar [email protected]. Wij controleren op rechtmatigheid en regelen een nieuwe vergunning.
Ik kan niet zelf mijn vergunning ophalen op 12 april. Mag ik iemand anders sturen?
Zolang diegene een betalingsbewijs heeft, komt het goed!
Word je uit de wachtrij verwijderd wanneer je beeldscherm in slaapstand gaat?
Ja, na 15 minuten inactiviteit word je uit de wachtrij verwijderd. Om een kleedje te kunnen kopen, moet je dan opnieuw de pagina bezoeken. Blijf daarom actief achter je computer om te voorkomen dat je je plek in de wachtrij verliest.
Wat gebeurt er bij een mislukte betaling?
Helaas is je reservering voor het kleedje komen te vervallen. Je kunt opnieuw de wachtrij betreden op de website, maar houd er rekening mee dat jouw gekozen kleedje intussen mogelijk al is verkocht.

